31. oktober 2016

Noč čarovnic

Tko kot vsako leto, je zdajle čas za izrezovanje buč. Ker sama nisem imela pojma čemu delamo to, kaj je zgodba za tem izrezovanjem, sem prebrala kar je bilo napisanega, in zdaj lahko uradno povem, da še zmerej nimam pojma, vem sam to, da je to zaradi legende o Jack-o'-lanternu. In da naj bi buče izrezovali z namenom da bi pregnali zle duhove.

Bodimo realni, potem takem bi jih potrebovali čez celo leto haha.


No toliko, mal da bo še komu drugmu kej več jasno, če še ni vedel :P Al sem pa samo jaz tako za časom haha. Vglavnem, sama sem imela par dni nazaj operacijo za modrostne zobe in zaradi moje otekline na ličnicah sem vijolčna, rumena, modra, še lase si spustim pa metlo vzamem pa bom dobra za jit. Taprava čarovnca. Mal sm zašla ja.
Letos sm rekla, da bom nrdila res lepo, kreativno, unikat bučo. (Tko kot to rečem vsako leto, in potem na koncu pride ven tradicionalna, bodimo realni). Čeprov lani, lahko rečm da je kr uspelo (ta buča zgoraj na sliki). Če bo letos prbližno tuk dobr, pa bo uredu ^^


Vsem "sočarovnicam" pa ja, don't drink and fly. In če nisi tak strahopetec kot jaz pol imaš dons pravo priložnost za pogledat vse tiste "kul" grozlivke. Sama sem gledala 3 vse skupaj, in mam še zdej travme. xd Jaz bom vrjetno večer preživela z čajem v dnevni sobi (saj bi rekla kokicam pa ne morm grizt) in gledala risanke.





Do naslednič,
Bodte v rožcah :*

Ni komentarjev:

Objavite komentar