13. junij 2017

6. Ena umes

Sej bi rada napisala kej pametnega, tazga ki bi blo fajn za prebrat.. ampak danes ni ta dan (slišm glas iz ozadja k reče; sej to nikol ni). Da bi vas seznanla o tem, kaj se trenutno dogaja u mojm življenju, bi blo precej dougočasno pa depresiuno, tko da ta del bomo tut preskočil, drugač bi mi še kdo predlagau psihologa, al pa kakšno drugo terapijo. Bom pa povedala da je življenje zdejle z mojga vidika fejst razburkano morje.. mal te premetava sm pa tja, umes se trudš držat ene boge pleveli, ker upaš da te ne vrže na drug konc.. pa vseen odletiš tja. Hočeš, nočeš, brez pleveli.

In ker ta objava, o vsem in ničemer ob enem že sama po sebi ne naredi smisla.. evo tukej je par naključnih, meni ljubih, mojih slik.






za eno objavo bo dost čudnih besed pomoje. 

Do naslednič


Bodte v rožcah :*






Ni komentarjev:

Objavite komentar